Ik ben klant bij telenet: digitale televisie. Ik wil iets wijzigingen in mijn abonnement.
Ik heb ooit telenet online besteld en ik vind zelf in mijn mailbox de bevestigingsmail terug. Ik heb ook de laatste factuur bij de hand waar mijn klantennummer op staat.
Dus surf ik naar telenet en daar ben ik dus eventjes in de problemen geraakt.
Ik geraak langs geen kanten binnen! Dit wordt een lijdensweg waar ik niet uit raak.
Vul ik mijn Klantennummer in dan zegt hij mij dat deze gebruikersnaam niet bestaat. Op de factuur vind ik ook een Accountnummer: als ik dat invul, dan zegt hij net hetzelfde.
Ok, ik moet dus op zoek naar een andere gebruikersnaam? Ik veronderstel dan op dat moment dat aan die klantennummer een andere gebruikersnaam hangt maar alles loopt hier ook strop.
Blijft dus dus misschien over om opnieuw te registreren …. dat lukt ook niet want ze zeggen dat ik al een klantenlogin in.
Dit is duidelijk een staaltje van slechte organisatie.
Ofwel heb ik een klantenlogin anders dan mijn klantennummer of accountnummer maar dan kan ik die niet elektronisch opvragen en waarom staat die niet op mijn factuur.
Ofwel heb ik geen klantenlogin maar de printscreens hierboven wijzen daar niet op.
Ofwel is er nog iets anders aan de hand. In elk geval, klantennummer, accountnummer, klantenlogin, gebruikersnaam, e-mailadres: zoveel aanmeldmogelijkheden zijn van het goede te veel.
1 opmerking:
Kijk zeker ook naar de afloop van deze historie:
http://aardbol.blogspot.com/2010/01/telenet-en-klantenlogin-deel-2.html
Een reactie posten