vrijdag 1 januari 2010

358 km joggen en 2584 km MTB

2009 was geen uitschieter wat betreft joggen en MTB.

De drukste maand qua lopen was oktober met 66 km (omdat ik toch niet helemaal door de maand zou vallen op de duatlon van Grobbendonk op 11/11).

De drukste maand qua MTB was mei met 503 km (omdat ik toch niet helemaal door de maand zou vallen op de 130 km regio tour op 13 juni).

Gemiddeld voor 2009 zijn dat dus 1 km per dag joggen en 7 km MTB. Vorige jaren hield ik dat jaartotaal niet echt bij dus vergelijken gaat niet. Ik weet wel dat het qua prestaties in 2009 minder was dan in 2008. Mijn gemiddeld gewicht in 2009 zal ook een 2 kg meer geweest zijn dan in 2008.

Het is uitzien naar 2010: een zestal weken geleden heb ik mij een forerunner aangeschaft en die noteert automatisch afstand, hartslag, gemiddelden, hoogtemeters etc.

En ik ga meteen goed starten: straks de fiets nemen om de wijn van vannacht wat te laten verdampen.

Ook allen mijn beste wensen!

Geen opmerkingen: