vrijdag 25 juli 2014

P&V verzekeringen reageert niet.

P&V verzekeringen reageerde niet meer na vorige berichten.

Ik kan alleen maar vaststellen dat ze deze blog nog even in de gaten hielden. Je ziet hieronder de piekjes paginabezoekers die surfen van op het p&v-netwerk.


Enfin, ik voel mij vereerd. Er zijn 29 pagina weergaves van gemiddeld 3:02 minuten. Een paar P&V mensen hebben tijdens hun kantooruren samen anderhalf uur naar mijn blog zitten kijken. Ik vermoed dat ze dan achteraf nog wat met elkaar gebabbeld / nagedacht / gemaild / ... hebben over die blogpost.

"Hmmm, die mannen die daarover gebabbeld hebben waren zeker geen gewone simpele bedienden. Hmm, dat is al veel loonkost ... nu kost het ons al meer om die als klant te schrappen dan hem als klant te behouden. Hmm, onze big data schors-klant-procedures renderen niet. Hmmm, weet ik veel wat er in jullie hoofden zit."

Conclusie van P&V verzekeringen tot op heden is/was waarschijnlijk "wat afwachten en voorlopig negeren".

Verstandige optie. Ik zou dat ook dikwijls overwegen als je op sociale media een "gevecht" moet aangaan. Dus even wachten op een nieuwe trigger? Ok, met deze.

Dus P&V mensen die nog meelezen: er lijken grosso modo nog twee opties open te liggen.

Eén, negeer en doe niks. Kan altijd meevallen en is een veel beproefde en dikwijls efficiënte tactiek. Wat het wat problematisch maakt is dat case in kwestie als baseline in zijn twitter-account "Al wie zwijgt heeft ongelijk." heeft staan.

Twee, ga een correcte communicatie aan en speel open kaart. Verklaar. Verhelder. Simpel nee?


Geen opmerkingen: