maandag 14 juli 2014

Bpost geeft u een eurocent.

Zag zo net spotje op #vier dat #bpost een eurocent terugbetaald voor elke betaling. Een eurocent!? Zo weinig!? Welke magie gaat daar van uit? Hoe kan die spot overtuigend zijn? Even googelen leert me alleen dat dit ooit op de homepage van de bpost-site gestaan heeft.  Nu is op hun site niks meer te vinden over die eurocent.

Welk reclamebureau heeft dit verzonnen? Hoe dom schat men de consument in? Of kijk ik ergens over?

Nog even verder googelen leert mij dat die campagne al loopt sedert januari. http://www.spaargids.be/sparen/bank-van-de-post-betalen/bankkaart-brengt-geld-op.html
"De cash back van 1 eurocent per transactie is voor alle klanten en alle rekeningen."

In elk geval heeft die campagne het meervoud gekost dan wat aan de klanten is uitbetaald. En wat dat spotje zes maand na de start van de campagne op vier doet zonder dat er op de website van bpost een verwijzing naar de campagne ontgaat mij. Tenzij het iets was als "Oh, we hebben hier nog wat onbesteed budget over. Even onze 17% commissie opstrijken en toch maar uitbesteden".

Geen opmerkingen: