donderdag 22 november 2012

Vandaag is mijn fiets gestolen in de fiet...

Vandaag is mijn fiets gestolen in de fietsenstalling van het station in #Lede. Er zijn bewakingscamera's maar alleen met algemeen zicht op de fietsenstalling dus zien of iemand één fiets pikt is gewoon onmogelijk. De fietsendief moet redelijk handig geweest zijn en is nog "vriendelijk" ook: ik heb mijn cijferslot nog kunnen recupereren, dat lag gewoon open op de grond. Gelukkig was mijn fiets een afdanker - je moet gewoon gek zijn om in de stationsstalling een duurder of beter exemplaar te stallen...
Zo makkelijk is het om een fiets te stelen in Brussel - Het Nieuwsblad
Het aantal fietsers in Brussel blijft stijgen, maar er worden ook steeds meer fietsen gestolen. Rik Potoms vroeg zich af hoe makkelijk het is om een fiets te stelen op klaarlichte dag en nam de proef ...
Het bericht van Adriaan Vermeersch bekijken of erop reageren »
Met Google+ wordt delen op het web meer zoals delen in het echte leven. Meer informatie.
Meedoen met Google+
Je hebt dit bericht ontvangen omdat Adriaan Vermeersch het heeft gedeeld met adriaan.vermeersch.belgie@blogger.com. Afmelden voor dit soort e-mails.
Je kunt niet antwoorden op deze e-mail. Bekijk het bericht om een opmerking toe te voegen.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Geen opmerkingen: