woensdag 28 november 2012

En jullie? Steunen jullie Wikipedia Toen...

En jullie? Steunen jullie Wikipedia  Toen ik mijn communie deed kreeg ik  van mijn ouders een hele dure Standaard Encyclopedie in 23 (?) delen. Wikipedia doet heel de wereld een Encyclopedie cadeau. Betaal er dan ook iets voor.
---------------------------------------------------------
Beste Adriaan,

Hartelijk dank voor uw donatie aan de Wikimedia Foundation!

Op deze manier betalen we onze rekeningen: door mensen als u, die vijf, twintig of honderd euro geven. Mijn favoriete donatie van het afgelopen ...
Het bericht van Adriaan Vermeersch bekijken of erop reageren »
Met Google+ wordt delen op het web meer zoals delen in het echte leven. Meer informatie.
Meedoen met Google+
Je hebt dit bericht ontvangen omdat Adriaan Vermeersch het heeft gedeeld met adriaan.vermeersch.belgie@blogger.com. Afmelden voor dit soort e-mails.
Je kunt niet antwoorden op deze e-mail. Bekijk het bericht om een opmerking toe te voegen.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Geen opmerkingen: