maandag 5 november 2012

Vanaf morgen toon ik elke dag mijn treinabonnement...

Vanaf morgen toon ik elke dag mijn treinabonnement ondersteboven. OK, niet elke treinconducteur is lid van het ACOD en volgt de gekke kuren van de vakbondsbonzen, maar kom, ik als pendelaar kan geen andere manier bedenken om mijn ongenoegen te laten blijken. Iemand suggesties? #staking   #nmbs  
"Geloofwaardigheid NMBS staat op het spel na nieuwe stakingsaanzegging"
De geloofwaardigheid van het spoor staat op het spel, met de derde stakingsaanzegging in een maand tijd. Dat stelt reizigersorganisatie TreinTramBus. ...
Het bericht van Adriaan Vermeersch bekijken of erop reageren »
Met Google+ wordt delen op het web meer zoals delen in het echte leven. Meer informatie.
Meedoen met Google+
Je hebt dit bericht ontvangen omdat Adriaan Vermeersch het heeft gedeeld met adriaan.vermeersch.belgie@blogger.com. Afmelden voor dit soort e-mails.
Je kunt niet antwoorden op deze e-mail. Bekijk het bericht om een opmerking toe te voegen.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Geen opmerkingen: