maandag 19 november 2012

Het grote bieronderzoek. Tussen 15 en 25...

Het grote bieronderzoek.

Tussen 15 en 25 en je lust wel een biertje? Trendwolves roept op om deel te nemen aan het http://www.hetgrotebieronderzoek.be 

Raar onderzoek: men vraagt niet eens naar de leeftijd als je de enquête start en ik het gaat razend traag vooruit in die enquête. Webenquêtes afnemen is een kunst en die van het grote bieronderzoek hadden beter - bij een lekker biertje - hun vragenlijst wat ingekort. Ik heb dus afgehaakt omdat het me te lang duurde en ik te oud was en wat ben ik met...
Survey - Start
Jouw mening over bieren in ruil voor een Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Go, go, go! Ik stem ermee in dat mijn antwoorden anoniem verwerkt worden in het kader van een marktonderzoek uitgevoerd door Trendwo...
Het bericht van Adriaan Vermeersch bekijken of erop reageren »
Met Google+ wordt delen op het web meer zoals delen in het echte leven. Meer informatie.
Meedoen met Google+
Je hebt dit bericht ontvangen omdat Adriaan Vermeersch het heeft gedeeld met adriaan.vermeersch.belgie@blogger.com. Afmelden voor dit soort e-mails.
Je kunt niet antwoorden op deze e-mail. Bekijk het bericht om een opmerking toe te voegen.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Geen opmerkingen: