woensdag 18 november 2009

Duatlon in Grobbendonk

Ik heb iets met winterduatlons. Met Jan en Yves (mannen die het afgelopen jaar een marathon in 3 uur lopen) en Ignace (die vroeger een zelfde prestatie neerzette) dus op 11/11 naar Grobbendonk.  3.8 km lopen oftewel 1 ronde, 20km MTB of 3 rondjes van 6.7km en tenslotte 1 rondje 3 km lopen. Zeer knap MTB parcours volledig door de bossen van PIDPA, technisch en licht heuvelend.

Ik laat de foto’s spreken: als je alles wat groter wil of de onderschriften niet kan lezen, klik dan gewoon op een foto. 

Toch iets over mijn prestatie in de tabel van de plus 50 jarigen hieronder. Ik was niet echt in form … overgewicht en enkel wat getraind op lopen. Mijn loopprestaties waren in vergelijking met leeftijdsgenoten nog acceptabel. Mijn fietsen was slecht: geen conditie en echt niet gewoon aan dat soort technische parcours (voor Jan, Yves en Ignace was fietsen ook hun zwakste onderdeel). Enfin, wie het beter kan mag het altijd proberen.

uitslag-H50

De uitslag van alle deelnemers vind je hier.

Geen opmerkingen: