dinsdag 12 februari 2008

email van alle tijden

Deze week kreeg ik een mailtje van bericht@advalvas.be in mijn mailbox. Of ik dat adres-for-live nog wou behouden. Tuurlijk. Een ander mooi adres dat ik ooit registreerde en nog steeds in gebruik is: post@mail.be. Mijn vrouw gebruikt dit en gelooft u dat mensen raar kijken als je zo'n adres opgeeft als mailadres ?

Dat soort adressen was veel leuker te gebruiken dan het eerste professionele adres dat ik ooit had eu002209@eunet.be: ik ken nog steeds het paswoord van buiten en dat was geen gemakkelijk!  Mijn eerste emailadres - nog voor de internettijd waarbij je dus moest inbellen op een soort van BBS waarna je mail kon versturen was adriaan.vermeersch@infoboard.be: de domeinnaam infoboard.be bestaat nog en staat trouwens op positie 39 op deze interessante Permanent Link- Webarcheologie- de 100 oudste .be's .

Maar het leukste adres waar ik momenteel bezitter van ben is wel president@aardbol.net: u mag mij altijd mailen en als ik goesting heb dan antwoord ik wel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I sent a mail!

Anoniem zei

Mister President :)