zaterdag 20 oktober 2012

Tijdens de werkuren zit in zo goed als nooit...

Tijdens de werkuren zit in zo goed als nooit op social media - ik heb geen facebook, ik start google+ niet op. Uitzonderlijk check ik mijn tweetdeck via mijn browser en daarvoor moet ik ipv explorer firefox gebruiken.Mijn chrome werkt niet op het werk. En ik heb geen 3G op mijn telefoon en er is op het werk geen wifi beschikbaar.  Evenmin kijk ik mijn privĂ© gmail tijdens werkuren na. ('s Avonds of in het WE staat portable altijd open en tablet ligt altijd binnen handbereik dan is het wel even anders...
Killing Time: How to Destroy Your Productivity [Infographic]
From constantly being interrupted to switching tasks at random, here are steps to ensure that you are decreasing productivity and overall sales effectiveness.
Het bericht van Adriaan Vermeersch bekijken of erop reageren »
Met Google+ wordt delen op het web meer zoals delen in het echte leven. Meer informatie.
Meedoen met Google+
Je hebt dit bericht ontvangen omdat Adriaan Vermeersch het heeft gedeeld met adriaan.vermeersch.belgie@blogger.com. Afmelden voor dit soort e-mails.
Je kunt niet antwoorden op deze e-mail. Bekijk het bericht om een opmerking toe te voegen.
Google Inc., 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043 USA

Geen opmerkingen: